3 Lap

Spalio 18–22 d. Kauno Simono Daukanto progimnazija vykdė integruotą projektą „Išgelbėkime pasaulinį vandenyną“, siekdama atkreipti dėmesį į 14-ąjį Darnaus vystymosi tikslą „Povandeninė gyvybė“ ir kartu su Europa paminėti programavimo savaitę.

Projekto autorius ir koordinatorius, informacinių technologijų vyr. mokytojas Fernando Antunez Cid, subūręs mokytojų dalykininkų komandą, siekė mokiniams kuo išsamiau perteikti povandeninės gyvybės išnykimo problemą, pristatyti žmogaus neatsakingos veiklos padarinius pasauliui. Fernando teigia, jog Darnaus vystymosi tikslai yra labai tinkami integruotiems projektams, todėl noras dalyvauti Europos programavimo savaitės veiklose buvo įgyvendintas sujungiant programavimo užduotį su vienu iš Darnaus vystymosi tikslu – povandeninės gyvybės apsauga, panaudojant dirbtinio intelekto galimybes.

Visą savaitę progimnazijos mokytojai vedė integruotas pamokas šeštų klasių mokiniams, kurių metu buvo paliestas ne tik žmogaus besaikis vartojimas per ekonomiką – „Gyvybė ir plastikas: ar įmanoma suderinti?“, bet ir gamtos apsaugos temos per geografijos, biologijos ir etikos pamokas: „Ko norime: didžiausių šiukšlių salų ar gražiausių koralinių rifų?“, „Nuostabi ir trapi povandeninė gyvybė“ bei „Išgelbėkime pasaulinį vandenyną“. Tai leido mokiniams pažinti mūsų Žemę kitomis akimis, suvokti, jog žmogus yra ne tik kūrėjas, bet ir kenkėjas dėl savo neapgalvotų veiksmų.

Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/isgelbekime-pasaulini-vandenyna-sestoku-integruoto-mokymosi-veiklos/?fbclid=IwAR2zt0fugQ3QdcT1nXJIv9dgYJUhP5KUCbN5B5vm3mkIHYBS-6MEDYZkHYY